תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט סילברדו
  • שברולט סילברדו
  • שברולט סילברדו החדש – מתיחת פנים לשנת 2014

    שברולט סילברדו

    שברולט סילברדו מתחדש במתיחת פנים לשנת 2014 ומציג עיצוב חזית חדש, שדרוג לתא הנוסעים ולרשימת האבזור.

    • 28-09-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    הטנדר הגדול שברולט סילברדו מתחדש במתיחת פנים לשנת 2014 (2015, לפי הספירה האמריקאית) הכוללת עדכון קוסמטי קל לחזית הרכב, שדרוג לתא הנוסעים ושדרוג מכאני קל. דגמי ה-2500HD (סינגל ג'אנט, חד קבינה, קבינה וחצי וקבינה כפולה) וה-3500HD (דאבל ג'אנט) משווקים גם בישראל וזוכים להצלחה רבה, בשל העובדה שרשויות המס מכירות בסילברדו כמשאית וכהוצאה מוכרת לעסקים. מתיחת הפנים צפויה להגיע גם ארצה במהלך שנת 2014, לאחר שיחל שיווקה בארצות הברית (בסוף הרבעון הראשון של 2014). מתיחת הפנים הזו תצטרף אל מתיחת הפנים שכבר עברו הדגמים הקטנים יותר של הסילברדו, ה-1500, שכבר עברו מתיחת פנים לפני מספר חודשים.

    שברולט סילברדו 2012 - מבחן דרך

    שברולט סילברדו 2014

    מתיחת הפנים כוללת בראש ובראשונה עדכונים קוסמטיים לעיצוב הרכב. חזית הרכב עודכנה לטובת שיפור מקדם הגרר והפחתת רעשי הרוח, במיוחד במצבים בהם מחובר לרכב נגרר. דגש מיוחד הושם גם על מערכת הקירור, שתוכננה מחדש כדי לספק למנוע קירור נאות גם כשהרכב עמוס לעייפה ובמזג אוויר חם במיוחד. מתיחת הפנים כוללת גם פנסי חזית חדשים, פנסי ערפל חדשים וחישוקי סגסוגת בעיצוב חדש.

    מתיחת הפנים כוללת גם שלל שדרוגים לתא הנוסעים ותוספת של כמה פריטי אבזור חדשים. לוח השעונים עודכן והוא כולל כעת גרפיקה מודרנית יותר בגוון לבן שתחליף את הגרפיקה הנוכחית (בצבע כחול). גלגל ההגה עודכן גם הוא וכעת פקדי השליטה שלו יעברו למיקום נוח יותר. דגמי הקבינה הכפולה יקבלו דלת אחורית גדולה יותר ומושבים אחוריים נוחים יותר. בנוסף מקבל הסילברדו את מערכת השמע החדשה של היצרנית, Chevrolet MyLink, הכוללת מסך מגע צבעוני ושלל חיבורי שמע.

    שברולט סילברדו 2014

    המפרט הטכני של שברולט סילברדו 2014 יישאר ללא שינוי משמעותי. המנוע העיקרי, לפחות בישראל, ימשיך להיות מנוע ה-6.6 ליטרים טורבו-דיזל Duramax בהספק מרבי של 397 כוחות סוס. תיבת ההילוכים תמשיך להיות אוטומטית עם שישה הילוכים (מבית Allison). בשברולט הוסיפו לסילברדו מערכת בקרת שיוט חדשה המסוגלת גם להוריד את ההילוכים ולהפעיל את האגזוז-ברקס בצורה אוטומטית כדי לשמור על מהירות הנסיעה שקבע הנהג.

    בארצות הברית יוצעו בנוסף גם גרסאות בנזין המצוידות במנוע V8 בנפח 6 ליטרים שהספקו נע בין 322 כוחות סוס (בדגם הסינגל-ג'אנט 2500HD) ל-360 כוחות סוס (בדגם הדאבל-ג'אנט 3500HD). בנוסף תציע שברולט אפשרות להסב את מנוע הבנזין הזה להנעה בגז טבעי.

    קבלו הצעה אטרקטיבית ברכישת סילברדו חדש או משומש מהמומחים של CarsForum

    שברולט סילברדו 2014

    dddd