תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מרצדס
  • מרצדס A קלאס
  • מרצדס A45 AMG בישראל

    מרצדס A קלאס

    גרסת ה-AMG של מרצדס A קלאס מגיעה ארצה. עם מנוע 2 ליטר טווין-טורבו בהספק של 360 כוחות סוס ותיבת הילוכים אוטומטית, היא מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות. מחירה יחל ב-399 אלף ש"ח.

    • 02-09-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    גרסת הביצועים של מרצדס A קלאס, ה-A45 AMG, נוחתת בימים אלו בישראל. במסגרת אירוע לעיתונאים שנערך הבוקר באולם התצוגה של מרצדס בתל-אביב חשף אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת היוקרה של כלמוביל, כי החטיבה משיקה בימים אלו את הגרסה החזקה והבכירה ביותר של ה-A קלאס בישראל. ה-A45 AMG הספורטיבית מצטרפת אל מרצדס CLA ואל מרצדס S קלאס החדשה, שהושקו לאחרונה בישראל וזכו להצלחה נאה למדי עוד טרם החל שיווקם הרשמי. בכלמוביל מספרים על כ-50 רכבי S קלאס שהוזמנו ויסופקו ללקוחות החל מחודש אוקטובר הקרוב, וזה להזכירכם ברכב שמחירו מתחיל ב-870 אלף ₪. ה-CLA, שמחירה מתחיל ב-200 אלף ₪, קיבלה עד כה לכ-60 הזמנות.

    מרצדס A45 AMG

    מרצדס A45 AMG מצוידת במנוע 2 ליטר בנזין עם שני מגדשי טורבו בהספק מרבי מרשים למדי של 360 כוחות סוס. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים (7G-DCT) ולמערכת הנעה כפולה (AMG 4MATIC). הרכב מזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות וממשיך למהירות מרבית מוגבלת מחשב של 250 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת, על פי נתוני היצרן, על 14.5 קילומטרים לליטר.

    רשימת האבזור של מרצדס A45 AMG כוללת 7 כריות אוויר, חיישני גשם ואורות, מראות מתכהות חשמלית, בקרת שיוט, מערכת חניה אוטומטית, מערכת שמע עם מסך צבעוני, דיבורית בלוטות', הגה מצופה עור ומושבי ספורט בריפוד Nappa. האבזור החיצוני כולל קיט AMG מלא (פגושים, חצאיות ופסי קישוט) וכן חישוקי סגסוגת 18 אינטש', פנסי קסנון וגג שמש פנוראמי.

    מחירה של מרצדס A45 AMG יחל ב-399 אלף ₪. רכב ראשון כבר הגיע ארצה ואף נמכר כבר ללקוח המאושר.

    מרצדס A45 AMG

    dddd