תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פיגו
  • פיגו 5008
  • פיג'ו 5008 – מתיחת פנים לשנת 2014

    פיגו 5008

    המיניוואן הקומפקטי של פיג'ו מתעדכן עם מתיחת פנים קלה לשנת 2014 הכוללת בעיקר עיצוב חזית חדש.

    • 27-08-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    כארבע שנים לאחר חשיפתו הרשמית, הגיע זמנו של פיג'ו 5008 להתחדש. פיג'ו תחשוף בתערוכת פרנקפורט הקרובה מתיחת פנים ראשונה למיניוואן הקומפקטי המצליח שלה, ה-5008. במסגרת מתיחת הפנים תעדכן פיג'ו במעט את רשימת האבזור ובעיקר את העיצוב החיצוני, שכעת יהיה דומה יותר לעיצוב החזית הנוכחי של דגמי פיג'ו. מתיחת פנים זו מגיעה, ככל הנראה, לקראת סוף חייו של הדגם. ה-5008 חולק את הפלטפורמה ואת חלק מהמכלולים שלו עם האח החורג סיטרואן C4 גרנד-פיקאסו, שדור חדש שלו כבר נחשף ואמור להגיע לשיווק סדרתי במהלך השנה הבאה.

    פיג'ו 5008 2014

    מתיחת הפנים של פיג'ו 5008 היא כאמור קוסמטית בעיקרה. עיצוב החזית עודכן ועוצב מחדש, עם פנסי חזית בעיצוב חדש שכוללים כעת גם אופציה לתאורת קסנון מקורית. תאורת LED תוצע כעת בכל הדגמים, כתאורת DRL וגם כתאורת איתות קדמית. בין הפנסים הקדמיים הותקן גריל קדמי ופגוש בעיצוב חדש, שתרמו לשיפור מקדם הגרר של הרכב. מאחור ניתן לזהות שינויים קלים, בעיקר באזור הסמל והפגושים שקיבלו שניהם עיצובים מעודכנים.

    גם בתוך תא הנוסעים ניתן למצוא מספר שינויים קלים. בפיג'ו עדכנו את חומרי הדיפון של תא הנוסעים והוסיפו אופציה למצלמת רוורס מקורית ולבקרת משיכה עם מצב לנסיעה בשלג שמיועדת לשימוש בעיקר עם צמיגי שלג מלא.

    פיג'ו 5008 2014

    המפרט הטכני של פיג'ו 5008 יישאר ללא שינוי משמעותי. היצע המנועים יתבסס ברובו על היצע המנועים של הדגם הנוכחי ויכלול שמונה מנועים, ארבעה מנועי דיזל וארבעה מנועי בנזין. לגרסת ה-1.6 ליטר טורבו-בנזין שמשווקת בישראל תצטרף גרסה נוספת המבוססת על אותו המנוע, אך עם הספק מרבי משודרג. לגרסה חדשה זו הספק מרבי של 163 כוחות סוס (לעומת 156 כוחות סוס בגרסה המשווקת בישראל) אך צריכת הדלק שלה תהיה מעט גבוהה יותר (12 קילומטרים לליטר בממוצע, לעומת 13.1 קילומטרים לליטר בגרסה הנוכחית).

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת פיג'ו חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    פיג'ו 5008 2014

    dddd