תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו X5
  • במוו X5 – בקרוב גם היברידי

    במוו X5

    במוו רוצה גרסה היברידית ל-X5. תחשוף בתערוכת פרנקפורט הקרובה אב טיפוס היברידי ל-X5 החדש.

    • 22-08-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    במוו לוקחת את טכנולוגיית ההנעה ההיברידית ברצינות. לאחר שחשפה היצרנית שני דגמים היברידיים מתקדמים (במוו i3 העירונית ובמוו i8 הספורטיבית), חושפת היצרנית דגם קונספט היברידי נוסף שצפוי להגיע במהלך השנה הבאה לייצור סדרתי. במוו X5 eDrive מוגדר אמנם כקונספט אבל התמונות והנתונים הטכניים לא משאירים מקום לספק - הוא קרוב מתמיד לייצור סדרתי.

    במוו X5 היברידי

    הדגם ההיברידי eDrive מבוסס על הדור החדש של במוו X5 שנחשף מוקדם יותר השנה. העיצוב החיצוני זהה כמעט למקור, למעט שינויים קלים בפגוש הקדמי וחישוקי סגסוגת חדשים בעיצוב אווירודינאמי. במבט אל חזית הרכב ניתן לזהות פתח תדלוק נוסף, דרכו מתבצעת טעינת מערכת ההנעה ההיברידית.

    ה-X5 ההיברידי יהיה מצויד בטכנולוגיית Plug In Hybrid, כלומר היברידי נטען משקע טעינה להארכת טווח הנסיעה החשמלי ושיפור צריכת הדלק הממוצעת. המערכת ההיברידית כוללת מנוע טורבו, ככל הנראה בנזין, בנפח לא ידוע. למנוע החשמלי הספק של 70 קילו-וואט (כ-95 כוחות סוס) והוא מוזן מיחידת מצברי ליטיום-יון. טעינת המצברים מתבצעת דרך שקע טעינה ביתי רגיל.

    בבמוו מבטיחים כי ה-X5 ההיברידי יוכל לנוע למרחק של כ-30 קילומטרים ועד למהירות של 120 קמ"ש במצב חשמלי טהור. לאחר מכן יעבור הרכב למצב היברידי רגיל, כאשר הסוללות יטענו בעזרת מערכת בלימה רגרנטיבית ומערכת ניהול טעינה חדשה של במוו. המכונית תזנק מעמידה ל-100 קמ"ש בפחות מ-7 שניות וצריכת הדלק הממוצעת שלו תעמוד על כ-26.3 קילומטרים לליטר.

    במוו X5 היברידי

    dddd