תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סקודה
  • סקודה סופרב
  • סקודה סופרב החדשה (2013) – בישראל

    סקודה סופרב

    דגמי 2013 של סקודה סופרב מגיעים ארצה, לאחר שעברו מתיחת פנים מוקדם יותר השנה. המחיר יחל ב-173 אלף ש"ח.

    • 15-07-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    סקודה סופרב החדשה (2013) תושק השבוע בישראל. הסופרב, מכונית המנהלים הגדולה וספינת הדגל של המותג, עברה מוקדם יותר השנה מתיחת פנים משמעותית. מתיחת הפנים של הדגם כוללת שינויים לעיצוב החיצוני, שכולל כעת את עיצוב החזית החדש של סקודה וכן יחידות תאורה שונות בחלק האחורי. בתוך תא הנוסעים ניתן יהיה להבחין בכמה שדרוגים נוספים כמו גלגל הגה בעיצוב מחודש, מערכת שמע משופרת ומערכת חניה אוטומטית חדשה.

    לארץ תגיע הסופרב החדשה עם מבחר של שלושה מנועים, בדומה לדגם היוצא. הדגם העיקרי יצויד במנוע טורבו-בנזין בנפח של 1.8 ליטר שהספקו המרבי 160 כוחות סוס ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. דגם הבנזין הבכיר יצויד במנוע טורבו-בנזין בנפח של 2 ליטרים שהספקו המרבי 200 כוחות סוס ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים. בנוסף תוצע גם גרסת טורבו-דיזל, המצוידת במנוע בנפח של 2 ליטרים שהספקו המרבי הוא 170 כוחות סוס ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים.

    סקודה סופרב החדשה

    סקודה סופרב החדשה (2013) תשווק בשתי רמות אבזור - Ambition הבסיסית ו-Elegance המאובזרת יותר. שתי רמות האבזור יכללו 7 כריות אוויר, מערכת שמע מקורית, חישוקי סגסוגת, חיישני חניה מקוריים, בקרת שיוט ובקרת אקלים מפוצלת. הדגם המאובזר יותר, Elegance, יכלול בנוסף גם 2 כריות אוויר נוספות (9 בסך הכל), פנסי LED, מערכת חניה אוטומטית ומערכת כניסה ללא מפתח.

    מחירה של סופרב החדשה יחל ב-173,500 ₪ לדגם ה-1.8 ליטר ברמת הגימור Ambition. גרסת ה-Elegance עם אותו המנוע תעלה כ-190 אלף ₪. גרסת הדיזל תחל ב-200 אלף ₪ לדגם ה-Ambition (או 218 אלף ₪ לדגם ה-Elegance). גרסת ה-2 ליטר בנזין תעלה כ-212 אלף ₪ ותשווק ברמת האבזור Elegance בלבד.

    קבלו הצעה אטרקטיבית ברכישת סקודה חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    סקודה סופרב החדשה

    dddd