תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סאנגיונג
  • סאנגיונג רודיוס
  • סאנגיונג רודיוס החדש הגיע לישראל

    סאנגיונג רודיוס

    הרודיוס המחודש מגיע בימים אלו לישראל. יציע עיצוב משודרג ורשימת אבזור נדיבה יותר, לצד מנוע חדש וחסכוני יותר. מחירו יעמוד על כ-210 אלף ש"ח.

    • 26-06-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    בשורה משמחת לבעלי המשפחות הגדולות - סאנגיונג רודיוס החדש הגיע לישראל. הרודיוס הוא מיניוואן 7 מקומות גדול, שבניגוד לרוב המיניוואנים האחרים בקטגוריה מציע 7 מקומות ישיבה אמיתיים, שאמורים להתאים כולם גם למבוגרים. הרודיוס התחדש בתחילת השנה ועבר מתיחת פנים מאסיבית, הכוללת מספר שדרוגים לעיצוב החיצוני ולרשימת האבזור. לאחר תקופת המתנה קצרה מגיע הדגם המחודש ארצה כשהוא מבשר על מספר דגמים נוספים של היצרנית שאמורים להגיע ארצה בקרוב, ביניהם גם הטנדר אקטיון ספורט המחודש והרקסטון המחודש.

    סאנגיונג רודיוס החדש

    השינוי הברור ביותר שמציג סאנגיוג רודיוס החדש הוא כמובן לעיצוב החיצוני. מתיחת הפנים עדנה את העיצוב החיצוני המאוד מוחצן של הדגם הקודם והפכה אותו לנעים יותר לעין. המידות החיצוניות נותרו כמעט ללא שינוי - אורך כללי של 513 סנטימטרים, רוחב כללי של 191 סנטימטרים ובסיס גלגלים באורך של 300 סנטימטרים.

    במסגרת מתיחת הפנים מקבל הרודיוס מנוע טורבו-דיזל חדש וחסכוני יותר. המנוע הישן (2.7 ליטר טורבו-דיזל, 165 כוחות סוס) יפנה את מקומו לטובת מנוע חדש בנפח 2 ליטרים בהספק מרבי של 155 כוחות סוס (36.6 קג"מ של מומנט מרבי). תיבת ההילוכים תהיה אוטומטית רגילה, עם 5 הילוכים. צריכת הדלק של הדגם החדש תשופר משמעותית ותעמוד כעת על כ-12.8 קילומטרים לליטר בממוצע (לעומת 10 קילומטרים לליטר בדגם הקודם).

    סאנגיונג רודיוס החדש

    רשימת האבזור הבטיחותי של סאנגיונג רודיוס החדש כוללת ארבע כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת נגד התהפכות והתראה על אי חגירת חגורות או סגירת הדלתות. עוד כוללת רשימת האבזור חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינטש', 4 חלונות חשמל, מראות מתקפלות חשמלית, מערכת שמע מקורית עם בלוטות' ושליטה מההגה, בקרת שיוט וחיישני חניה מקוריים. מחירו של הדגם יעמוד על 210 אלף ₪.

    dddd