תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה 4Runner
  • טויוטה פוראנר (4Runner) החדש (2014) נחשף

    טויוטה 4Runner

    טויוטה ארה"ב מחדשת את פניו של הפוראנר (4Runner) עם מתיחת פנים מסיבית לשנת 2014.

    • 29-04-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    הותיקים שבין נהגי השטח בוודאי זוכרים את טויוטה פוראנר, ששווק בארץ לתקופה קצרה באמצע שנות ה-90. אז שווק כאן הדור השני של הרכב, אך מחירי הבנזין המאמרים חיסלו במהרה את השוק שלו בישראל והעבירו את רוב הקטגוריה לרכבי שטח עם מנועי דיזל. בארצות הברית, שאינה מושפעת בצורה חריפה כל כך ממחירי הבנזין, המשיך הפוראנר להימכר היטב ומאז שנות ה-90 הוצגו שלוש דורות נוספים שלו, עם מנועי בנזין כמובן. הדור החמישי והנוכחי זוכה כעת למתיחת פנים מאסיבית לקראת שנת המודל 2014.

    מתיחת הפנים של טויוטה פוראנר כוללת עיצוב חזית חדש ואגרסיבי יותר משל הדגם הקודם. יחידות התאורה הקדמיות עוצבו אף הן מחדש, כשהן מוסיפות לעיצוב האגרסיבי שכולל גם חצאית קדמית כסופה המדמה מיגון גחון. גם יחידות התאורה האחוריות עוצבו מחדש וכעת הן כוללות פנסי LED בכל הדגמים ורמות האבזור. הפרופיל נותר כמעט ללא שינוי, למעט חישוקי סגסוגת בעיצוב חדש.

    טויוטה פוראנר

    הדגם יוצע עם מנוע בנזין אחד, V6 בנפח של 4 ליטרים ובהספק מרבי של 270 כוחות סוס. הוא ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה עם 5 הילוכים ולמערכת הנעה אחורית. שתי מערכות הנעה כפולה יוצעו כאופציה בחלק מהדגמים - מערכת הנעה כפולה קבועה עם דיפרנציאל מרכזי ננעל או מערכת הנעה כפולה לא קבועה עם הילוך כוח. שתי הגרסאות יוצעו עם מערכת בקרת משיכה שהותאמה במיוחד לנסיעת שטח ועם אופציה למערכת בקרת ירידה במורד (CRAWL).

    בתוך תא הנוסעים של טויוטה פוראנר ניתן יהיה למצוא שדרוגים רבים לאבזור ולאיכות החומרים. הותקנו כאן לוח שעונים חדש, קונסולה מרכזית עם מערכת מולטימדיה חדשה וכן ריפודים איכותיים יותר. הרכב יוצע עם אופציה ל-7 מקומות ישיבה בחלק מרמות האבזור וכן עם אופציה לחישוקי סגסוגת בקוטר 20 אינטש' (17 אינטש' כסטנדרט).

    dddd