תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיאט
  • סיאט אלהמברה
  • סיאט אלהמברה מגיעה לישראל

    סיאט אלהמברה

    הפתעה נעימה מסיאט - תשווק בארץ את המיניוואן אלהמברה עם 7 מקומות ישיבה, מנוע 1.4TSI, רשימת אבזור נדיבה ומחיר של 198 אלף ש"ח.

    • 08-04-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    חטיבת סיאט בצ'מפיון מוטורס ממשיכה להפתיע ומכריזה הערב (שני) על השקתה הקרובה של סיאט אלהמברה בישראל. עד כה נמנעה צ'מפיון מוטורס מלשווק בישראל דגמים יקרים יחסית של המותג סיאט והתמקדה בשלל גרסאות האיביזה (3 ו-5 דלתות, סטיישן והאצ'בק) ובגרסאות ה-5 דלתות של הלאון. אך נראה שהשנה הקרובה צפויה להיות שנת מפנה בעבור המותג בישראל, שמסיים בפעם השלישית ברציפות עם שיא בהיקפי המכירות. לצד סיאט טולדו החדשה, ששיווקה צפוי להתחיל בהמשך השנה, משיקה היצרנית דגם יוקרתי ראשון עם מחיר שנוגע ברף ה-200 אלף ₪.

    סיאט אלהמברה

    סיאט אלהמברה הוא מיניוואן עם 7 מקומות ישיבה, כששיווקו של הדור השני (והנוכחי) שלו החל באירופה לפני כשנתיים. הוא מבוסס על פלטפורמת הפולקסווגן שאראן (שאינו משווק בישראל) אך מציע מספר שינויים עיצוביים שאמורים להעניק לו מראה התואם את "תפיסת סיאט", כלומר דינמי וספורטיבי יותר. אורכו של הרכב 485 סנטימטרים, רוחבו 190 סנטימטרים ובסיס הגלגלים שלו הוא באורך של 292 סנטימטרים. מידות אלו גדולות יותר מהמידות של רוב המתחרים הישירים, כמו קיה קרניבל או פורד גלקסי (למעשה, רק סאנגיונג רודיוס החדש גדול ממנו אך זה טרם הגיע ארצה) ובסיאט טוענים שכתוצאה מכך יציע האלהמברה מרווח פנים חסר תקדים.

    הרכב יוצע בישראל עם מנוע בנזין אחד, 1.4TSI בהספק של 150 כוחות סוס (5,800 סל"ד) ומומנט מרבי של 24 קג"מ (1,500 סל"ד). הוא ישודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG) עם 6 הילוכים וצריכת הדלק הממוצעת שלו תעמוד על 13.1 קילומטרים לליטר, בין היתר בזכות מערכת Start&Stop שתוצע כסטנדרט.

    סיאט אלהמברה

    רשימת האבזור הבטיחותי של סיאט אלהמברה כוללת 7 כריות אוויר, ניתוק כרית אוויר לנוסע הקדמי, עיגוני ISOFIX בשורת המושבים האמצעית, בקרת יציבות מערכת לניטור לחץ אוויר נמוך בצמיגים, מערכת עזר לזינוק בעליה ומערכת לזיהוי עייפות הנהג.

    אבזור הנוחות נדיב במיוחד וכולל מערכת מולטימדיה עם מסך 6.5 אינטש', מושבים קדמיים עם ריפוד עור וכיוון חשמלי, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ל-3 אזורים, שלושה שקעי הטענה 12V, גג שמש פנוראמי, חיישני חניה מקוריים קדמיים ואחוריים, חישוקי סגסוגת ועוד.

    מחירה של סיאט אלהמברה יעמוד על 197,900 ₪. לדבריו של גל מזור, מנהל חטיבת סיאט, בשלב זה תגיע ארצה כמות מוגבלת של כמה עשרות בודדות של רכבים בלבד שישווקו במחיר השקה מיוחד.

    מתעניינים ברכישה של רכב זה? לחצו כאן ובואו לשמוע מה יש למומחים של CarsForum לספר עליו.

    סיאט אלהמברה

    dddd