תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו X4
  • במוו X4 קופה קונספט נחשף

    במוו X4

    במוו מתכננת להרחיב את היצע דגמי הקרוסאובר-קופה שלה ומציגה אח קטן ל-X6 המצליח. בשנה הבאה הוא צפוי להגיע לייצור סדרתי.

    • 05-04-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    תמונות רשמיות ראשונות של במוו X4 קונספט נחשפו אמש, לקראת השקתו בהמשך החודש בתערוכת הרכב של שנחאי. ה-X4 קונספט הוא יותר מאשר סתם עוד דגם קונספט והוא מרמז על כוונתה של במוו להרחיב את היצע דגמי משפחת רכבי הפנאי (דגמי ה-X) בדגמים נוספים. בבמוו מסבירים כי משפחת ה-X שלהם בנויה למעשה משתי קבוצות. הראשונה, קבוצת ה-Sports Activity Vehicles, כוללת את דגמי ה-X האי-זוגיים (X1, X3, X5). הקבוצה השנייה, קבוצת ה-Sports Activity Coupe, כללה עד כה רק את ה-X6 וכעת גם ה-X4 קונספט.

    במוו X4 קונספט

    ל-X4 קונספט מידות קומפקטיות יחסית הדומות יותר לאלו של ה-X3 מאשר לאלו של אחיו הגדול, ה-X6. אורכו 465 סנטימטרים, רוחבו 191 סנטימטרים ובסיס הגלגלים שלו עומד על 281 סנטימטרים. בבמוו לא חושפים תמונות רשמיות של תא הנוסעים אך מספרים כי זה יוצע כסטנדרט עם 4 מקומות ישיבה מלאים, ואופציה למושב חמישי. גם היצע המנועים לא נחשף בשלב זה, אך זה צפוי להתבסס על היצע המנועים של ה-X3 הנוכחי. ככל הנראה תוצע גם גרסה היברידית של ה-X4 שתבסס על מכלולי ההנעה של במוו סדרה 3 היברידית.

    דגם הקונספט של במוו X4 ייחשף בסוף החודש בתערוכת הרכב של שנחאי. הדגם הסדרתי צפוי להופיע לקראת סוף השנה. השיווק צפוי להתחיל במהלך שנת 2014.

    במוו X4 קונספט

    dddd