תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיאט
  • סיאט טולדו
  • סיאט טולדו החדשה נחשפת רשמית

    סיאט טולדו

    סיאט מציגה את הטולדו החדשה - אחות תאומה לסקודה ראפיד

    • 27-06-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    גרסת הייצור הסופית של סיאט טולדו החדשה נחשפת בתמונות ובפרטים ראשונים, לקראת תחילת שיווקה במהלך שנת 2013. הטולדו היא התוספת האחרונה של קבוצת פולקסווגן (הכוללת גם את סקודה ואודי) לסגמנט מכוניות הסדאן הקומפקטיות, שצפוי לגדול בהיקף משמעותי בשנים הקרובות. למעשה, מדובר באחות כמעט תאומה של סקודה ראפיד, שנחשפה לפני כמה ימים במלואה. כמו בסקודה, גם בסיאט מבטיחים כי הטולדו החדשה תהווה תמורה מצוינת לכסף ותפנה לקהל לקוחות שמחפש מכונית סדאן זולה אך שימושית ומהנה לנהיגה.

    סיאט טולדו

    אורכה של סיאט טולדו החדשה יהיה 448 סנטימטרים, רוחבה 170 סנטימטרים ובסיס הגלגלים שלה עומד על כ-260 סנטימטרים. נפח תא המטען יעמוד על כ-500 ליטרים. עיצוב החזית הוא חלק מקו העיצוב החדש של סיאט, המשותף גם לסיאט איביזה החדשה ולדגמי הקונספט האחרונים שהציגה סיאט. בחלקה האחורי של המכונית בחרו מעצבי סיאט לתכנן תא מטען בתצורת נוצ'בק, כלומר כזה שנראה כמו סדאן 4 דלתות אך דלת תא המטען שלו כוללת את החלון האחורי. בכך מקווים בסיאט ליצור מראה ספורטיבי ואלגנטי לחלקה האחורי של המכונית.

    סיאט טולדו

    המפרט הטכני של סיאט טולדו החדשה צפוי לכלול מגוון של שלושה מנועי TSI ומנוע TDI אחד. גרסת הבסיס תתבסס על גרסה מוחלשת של מנוע ה-1.2TSI שתפיק הספק מרבי של 75 כוחות סוס ותשודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד. הגרסאות האוטומטיות של הטולדו (תיבת DSG, שבעה הילוכים) יצוידו במנוע 1.2TSI בהספק של 105 כוחות סוס או במנוע 1.4TSI בהספק של 122 כוחות סוס. גרסת הדיזל תצויד במנוע 1.6TDI בהספקים של 90 או 105 כוחות סוס ובשידוך לתיבת הילוכים ידנית בלבד.

    סיאט טולדו

    dddd